.- 23 mars

fagen idag har varit väldigt händelserik!
det har vart mycket kul och några roliga skratt.
denna dag har vart helt perfa, om
ni nu vill veta så ja. så är det bara.

nåja, dagen började tidigt emd praktik.
det var himla kul och allting gick himla fort.
det var nice.
jag kom hem, bonade golven, damsugade.
bella kom förbi. hämtade kläder, samt kollade jackor.
sen åkte jag in till stan.

väl i stan så gick jag runt en snabbis,
kollade lite, försökt att återställa min färg.
men det gick inte. :/
nåja, det är ju inte hela världen.
ja åkte sen till marica och freddiloo. ;>
satt där och var trevlig.

marica hade rensat sin garderob,
så jag fick mig lite nya plagg också.
så himla underbar hon är allså.
jag blir så himla glad att jag har henne.

nåja, marcus skulle hämta mig efter han hade jobbat klart.
men så vart det ju så klart inte.
han glömde ju bort mig.
himla unge där! haha.
ingen skada skedd.

han åkte in till stan och hämtade mig.
min sötplupp. sen åkte vi hem och lagade mat.
det vart himla snajjsigt.
dock kan jag ju la inte äta. :/
har värsta såret i gommen.
det gör så jävla ont.
bajs på det!

jag hämtade min kamera med idag!
fett nice, imorgon kommer bilder här på bloggen.
samt att jag lägger upp alla på min pix.
så om ni vill se alla så kika in där.
det var en fett trevlig kväll ;>

jag har laddat hem nya msn idag också.
det är så himla mycket roligare designer på det.
jag är så himla glad att jag gjorde det.
fast jag ratat det innan.
dock ska jag gå nu och se på vänner !

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0