.- 23 mars (utmaning)

1. Vad heter du?: Hilda
2. Ett ord på fyra bokstäver: hick
3. Flicknamn: Hilma
4. Pojknamn: Hans
5. Yrke: Hemtjänsten
6. Färg: hehehe, blå?
7. Klädesplagg: Hilka
8. Mat: Hempizza
9. Sak i badrummet: Hårprodukter
10. Plats/stad: Hudiksvall 
11. En orsak att vara sen: Halka
12. Något man skriker: Huga
13. Film: Hem till gården 
14. Något man dricker: Hallonsaft
15. Band: Hel
16. Djur: Häst
17. Gatunamn: hagtornsvägen 
18. Bil: Honda
19. Sång: Hon är flickan som gör allt för att göra mig lycklig

Jag utmanar:
- Marica
- Bea
- Hanna
- Kajsa
- Mathilda


Reglerna är enkla:
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, inte hitta-på-ord! Om personen som jag utmanar har samma bokstav som mig, får denna inte ta samma ordval heller.. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0