.- 22 mars

goddag!
här är det städnings om attans som pågår.
vi har plockat undan allt, damsugit och bonat golven.
eller ja, det är ju inte klart än på långa vägar.
men det är i alla fall påbörjat.
och det känns himla bra att vi hjälps åt :)

nåja, såklart så glömde jag ju kameran min istan igår.
det är verkligen inte roligt.
men aja, marica får ju känna bilder nu hon om hon vill.
jag är lugn att jag glömde den där.
jag vet att hon tar väl hand om den. ;)

nåja, jag har rensat min garderob nu också,
så att bella kommer hit ikväll och kollar om hon vill ha det.
sen så ska vi åka till sundsvall nu,
träffa anders och eva.
kanske käka nått mumsigt tillsammans!
man kna ju hoppas.

men nu ska vi dra!!
HEJS!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är utmanad =) kika in på min blogg!

2009-03-22 @ 21:48:11
URL: http://mlisord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0