.- 21 mars

nu snart ska jag åka in till stan och vara med marica.
först så ska jag se på när hon jobbar,
och sen så ska vi hem till henne och dricka lite vin.
det ska bli himla trevligt.
och det är roligt att jag ar henne som vän.
she make's me happy! :*

nåja, igår så var det en händelserik fredag.
vi var först till monica och björn och surrade.
sen så tankade vi där också.
den så åkte vi till Bella, reino och Billy.
+ att reinos barn också var där.
så himla fint dom hade det!
det var verkligen skillnad sen vi var där sist. :)
och det var himla kul att träffas igen.

sen så åkte vi hem, och då så fick vi besök av Anders.
och det var ju också himla trevligt.
vi fikade, kollade på froggy, då han var med på tv.
haha, dock så gick det inte bra för han.
men det är ju hmm, oväntat.

nåja, jga gick och la mig klockan tolv, för då höll jag allvarligt på
att däcka.
och det var inte så himla trevligt.
men aja, jag gick och sov, medans marcus och Anders satt och surrade i köket.
jag vet inte när marcus kom och la sig, men
det brydde jag mig då inte om heller.
förr eller senare kommer han ändå ;b
haha.

jag ska verkligen försöka att få ihop snabba pengar nu.
hmm, jag vet bara inte hur.
men det kommer att lösa sig.
och det gör det alltid.
i alla fall om man heter hilda. ;>
hahaha.

nåja, jag ska ha med mig kameran idag till stan.
så det kommer bilder sen ikväll eller
imorgon, det beror ju som lite på.
men det kommer att komma in i alla fall.
för nu ska jag verkligen börja att lägga upp lite bilder
här så jag skriver, det blir så mycket roligare att läsa då!

ikväll ska marcus hämta mig, och det är himla snällt av honom.
han är typ bäst.
han ska och gilla nu med hans familj.
jag hade också velat vara med.
men jag föredrar nog att åka till stan ändå.
det är roligt det också. :)

nåja, jag måste ut med tess nu också.
den ska jga skriva ett sms.
muha!
hemliiiiiiigt!

nåja, jag ska klirra min frilla nu.
sen ska jag käka lite frulle.
och sen gå till bussen.
 
PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0