.- 21 mars (i väntan)

ååh, jag blir så himla besviken.
jag skulle egentligen redan ha vart i stan.
men nu sitter jag fortfarande här hemma.
jag hade kollat fel igår, eller nej. det hade jag inte.
det stod på hemsidan att det skulle gå en buss nu.
men icke sa nicke.
men aja, jag ska åka in om en timma.
jag hoppas verkligen att den timman går fort!

nåväl, det är ju inte mycket att göra nått åt.
solen skiner här som bara den.
och det är riktigt varmt här.
det är mysigt.
jag har tagit fram min jeansjacka.
den ska jag ha idag.
dock hittade jag inte mina solbrillor.
men aja, jag får väl överleva det ändå ;b

här är en bild från i mars ifjol. (-o8)
jag var jävligt snygg på den.
men aja, jag är snyg i alla fall :D
haha. man ska inte klaga.
dock tyckte jag att det var himla kul. jag har nästan på mig samma
outfit som då.

(jag vill ta hål i läppen igen. jag ska nog kolla om det inte går .. )
jag såg så himla "bad"-girl ut här.
värsta bitchen. men jag var snygg ändå!

nåja, jag ska gå och sminka mig nu.
så jag är riktigt snygg!
haha, sen ikväll ska jag renska klart min garderob! :>
bella ska kanske komma hit imorgon och kolla
om det finns nått som hon vill ha :)

nåja, jag ska klirra läget nu.
ska snart gå till ica.
(eller om en timma rättaresagt.)
eller nej, jag ska faktiskt gå om 45 min.
men det är ju bästan en timma.

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0