.- 20 mars

nu så är man hemma.
det vart en helt bra, men tidig dag idag!
men det är så himla kul att jag skulle nog kunna jobba dygnet runt om
jag hade duracellbatterier i mig. ;)

nåja, om en timma ska jag ner till posten och kolla
om jag fått mitt paket.
älskling och Linus håller tummarna med mig.
jag hoppas att det räcker.
dock så hoppas jag nog för hela sverige jag.
men det är ju inte lätt.

det är varmt ute idag, det blåser.
men det är ändå varmt.
tråkigt bara att solen inte kikar fram mer.
jag hade velat ha en solig och mysig dag ute idag.
men jag får hoppas på det imorgon.
men då ska jag ju dricka vin. :*
(men den bästa marica!)

sen har jag betalat räkningar nu också.
det vart 1320:-
men det är ju till nått jag verkligen vill ha.
så jag ska inte klaga.
jag får hoppas att det kommer snart då! :>
(en liten, liten del är ju redan gjord!)

nåja. jag kanske ska göra mig nå lunch.
jag är så konstig i magen.
det känns som att jag har mensverk hela tiden.
men jag har inte mens. :s
huga. men det löser sig.
det är väl ägglossning bara gissar jag :)


våran söta välkomst-skylt :)
jag tycker att den är så himla söt.
hihi, men det kan ju bero på att jag älskar kattor!  :*

nåja, jag ska gå och göra nudlar eller nått annat lätt nu tror jag.
sen ska jag käka lite gotta (kexchoklad & kinder!)
haha. jag är en gottegris.
men det är ju fredag så ;)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0