.- 20 mars

ja, nu så har man vart och hämtat posten.
och självklart så var mina hårprodukter där.
jag ska snart hoppa i duschen
så att jag sen får se resultat :)
men gott luktade dom då som bara den!
och jag prövade ena (a) och den var helt himelsk.

detta är alla mina produkter som jag har (än så länge)
men jag hoppas ju självklart på fler.
och det ska det bli. jag ska ha det sista som jag behöver också. :)
och det är ju så underbara saker och dofter.
jag rekomenderar verkligen dessa!
ååh, min kväll är räddad! ;>

marcus var nyss hem och hämtade en offert.
jag hoppas att han får nått sålt snart, så
att han inser att han är en säljesman, och
att han kna driva ett företag.
han är ju så himla duktig!

+att han hämtade mitt bankomatkort.
han hade glömt sim börs på jobbet,
så han hade inga pengar till att tanka.
men det fixar ju sig, jag hade ju lite på kortet.
jag hoppas att han fixade det.


detta är en ny bild på mig.
det syns verkligen i ansiktet nu att jag håller på att försvinna!
(hahaha, eller så inte. mycket kvar)
men att man blir mindre i alla fall.
och det tycker ja är himla kul.
dock ser jag ut som en skrämd skitunge här.
men det får ni läsare leva med. :*

nåja, jag har vart ute och gått med tess också.
vi gick på skoterleden, den höll
och jag tror att tess tyckte att det var himla skönt att komma ut också.
dock så kom det en crossare då jag gick med henne.
jag vart lite rädd att han skulle köra över oss.
men föraren tog det himla lugnt.
och det var väldigt snällt. :)

nåja, musiken spelas så klart.
och jag är på topphumör verkligen.
jag ska gå och fixa till mig sen.
jag känner att denna kväll kan jag ju faktiskt få vara lite vacker,
och lukta som en himmel.
eller vad säger ni?
det förtjänar man ibland, eller hur?

mamma har jag också hunnit prata med så klart.
och det var lika kul som vanligt.
funderar om man ska ringa och surra med pappa också.
ska höra detta om pengarna som jag betalade bussen
till dom med. om dom vill betala tillbaka.
men så söt som jag är så tror jag det.
och så klart så snäll som DOM är.
de bästa! :* <3

nåja, jag ska gå och kolla phoniien ;b
men vi hörs kanske lite senare.
jag avslutar med en bild till på mig.

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0