.- 2 Mars

haha, märkte precis att jag skrev 1:a mars då det verkligen inte
var den första. men det må då vara ödet, eller hur?
haha. jag kan ju inte rå för att min mamma och pappas
dator är fel installerad. och inte har då jag någon vidare koll.
muha!

nåja, idag så har jag varit väldogt övertråkad.
jag har suttit hemma hos mamma. och inte gjort någonting.
det sög verkligen apa.
men då hände ett mirakel. (verkligen!)
då så kommer min gangster in, och säger hej!
jag blev så himla glad att jag kramade henne i
säkert en evighet.
och ändå var det ju senast i torsdags jag träffade henne.
hmm, jag är en sån sötsak ibland.

jag hängde med henne ner på byn,
vi skulle köpa en bil åt henne av joont.
och det vart så. en MB, så jäval soft!
den luktade lika gott som en MB ska göra! ;>

dock var det väldigt dåligt batteri.
det mäsrkes ju ute på byn.
men det löste vi (inte så snabbt kanske)
men efter nått försök av att knuffa ugång bilen med
ett par hederliga startkablar.
(ett bebispar!)

också hann vi ju med att träffa linda ;>
hennes bby-mage är så himl gullig.
och det var ju himla längesen jag träffade henne.
men hon var lika söt som valigt.
trevligt trevligt! ;>

sen åkte jag och gangster på konsum
(hör och häpna)
jag köpte så klart ben & jerry's.
och jag åt bara liiite liiite, sen så har jag sparat den.
+ en mjölk choklad.
jag ska snart ha mens, så det är bra att spara. :)

jag har pratat med gubben också.
jag saknar han mer och mer.
men det kommer att gå så fort de här sista dagarna.
jag har världens bästa föräldrar.
min pappa ska skjutsa hem med 70 mil :>
jag är så himla stolt och lycklig.
+ att jag då får med mig bordena hem! :>
(im eaven more happy!)

dock så hoppas jag på palt imorgon.
men det lär ju inte hända.
för att jag är för hila snål.
haha. dock så får det väl vara så då ;)
det är ju mitt eget fel.
nåådi nåådi.
ska klirra en cigg nu.
sen ska sängen bli fett skönt.
kanske en liten film.
(rallybrudar?)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0