.- 19 mars

nu så är man hemma efter en tidig morgon på praktiken.
jag var där mina timmar odag, och än så länge mår jag bara bra.
jag känner mig gladare än på länge.
och det är så skönt att inte bara sitta hemma må jag då säga.
man blir ju en helt annan människa.

igår fick jag mina bilder som jag hade beställt.
alla var så himla snygga.
jag ska bara kolla nu vart jag ska ha alla.
jag har ju inga ramar, och sånt.
men vissa ska skickas vidare. :)

sen idag så har jag beställt hårprodukter (a)
inte ens före n kvart sen fakiskt.
dem här vart det:

denna gör att håret blir alldeles slätt och fint.
(det är typ lite liknande silikondroppar)
och sen så än den så att frissiga toppar suger åt sig av
denna, så dem blir hela och fina.

sen så vart det ju så klart ett värmeskydd.
det är viktigt att jag har ett sånt nu då jag
håller på och plattar/blåser med hårtork.
mitt hår måste skyddas.
och denna luktade jordgubb.
MUMS!

dock så var det ju inte alldeles för billigt.
det vart ju typ 427 :-
men det är ju värt det, eftersom jag håller på så himla
mycket varje dag/färgar det lite då och då.
så det är ju bara bra, hellre handlar jag då på i-net.
saker som jag vet fungerar, än handlar på tex. ica och det går inte alls. :/

jag önskar ju fortfarande mig alla produkter som
jag lade in i ett tidigare inlägg:

för dem behövs också.
men just nu så har jga då det viktigaste.
samt att de här märket är helt perfa på mitt hår.
och att dem är jätte dryga! :>
så jag ångrar mig då inte. (än)
.- hahaha.

nåja, jag hoppas att de kommer imorgon.
det vart ju så sist jag beställde.
jag beställde på torsdag, och fick dem fredag.
så jag kna ju hoppas.
annars så kommer dem på måndag! :)
skit bra hemsida, och mycket billigare än i butik.
(LYKO.SE)
- gratis frakt om man beställer för över 300 :-

nåådi nåådi, nu så sitter jag och längtar tills min gubbe kommer hem.
jag ska laga kycklinggryta odag, m. ris.
det kommer att bli så himla fett gott.
den så ska vi förhoppningsvis träna lite teori med.
det kna jga ju behöva lite hjälp med.
men det gör nog gubben så gärna. :>

nå, annars händer inte mycket.
jag ska se på tv ikväll också.
-AFV
-greys
-unga mödrar
-vänner
-sveriges värsta bilförare
-lyxfällan.

haha, det var ett himla nice schema.
man ska inte klaga. jag har ju nått planerat.
nåja, jag ska gå och kolla tvätten.
(hänga den rättare sagt)
sen ska jag kolla värmen på vattnet. kanske måste elda lite :)

P
U
S
S
E
Y
!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0