.- 18 mars

jag är hemma idag också.
men imorgon ska jag jävla säkert vara frisk och gå dit!
jag har ju så himla tråkigt hemma.
jag orkar ju inte gör nått.
jag bara ligger och ser på tv/film.
men det är ju så då man är sjuk.
men imorgon SKA jag som sagt gå!

nåja, igår gjorde vi ingenting speciellt.
det var himla skönt det också.
nog för att jag inte orkar göra nått alls.
men det är skönt på ett sätt.
man får verkligen vila ut sjuka ur kroppen.

okej, min hund är den sötaste som finns.
jag älskar henne mer än någon annan. :*

dock så kollade vi på lägenheter igår.
och jag hittade min dröm lägga i luleå.
jag hoppas att det blir att vi flyttar dit, bara för
att den var så himla snygg.
och att den typ var ny renoverad.
ibland önskar jag att den hade varit vårat hus.
för jag vill inte flytta härifrån.
jag trivs så himla bra här :>

men men, ibland så kan man inte bestämma.
vill marcus studera, så tycker jag självklart
att han ska ta chansen att göra det.
för jag tror att det är viktigt att göra det man vill här i livet.

jag måste prata med peterbby också.
det var ju ett tag sen, ochjag saknar han.
jag saknar han så att det gör ont.
han är den bästaste av alla bästa.
men Linus ligger ju gode bra till han också.
han är så himla bra, och jag är så glad att jag alltid har dem! :*


ni får ursäkta bilden. den är så himla suddig.
men jag blir så himla glad, då jag ser resultat.
jag äter godis, som ett monster nu.
me ändå så bara försvinner det cm/kg.
och det är så himla kul.
och jag börjar verkligen bli glad på min egen kropp.
och det är himla viktigt!

jag saknar min mamma och pappa.
och jag saknar så klart min bror också.
men snart så kanske vi ses igen.
det ska bli så himla skönt! <3
- ni är och kommer alltid att vara min familj.
jag kommer alltid att älska er.

nåja, man kanske ska försöka att göra någon nytta nu.
dock så är jag så himla sugen på ikea mat.
det är ju så fett sjukt detta.
jag tror att jag är den enda som verkligen älskar den maten.
men den är ju sjukt god! :')

P
U
S
S
E
Y
!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kuuuuuuuuuuuul :)

2009-03-19 @ 16:35:09
Postat av: Anonym

2009-03-19 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0