.- 17 mars

jag är sjuk fortfarande.
men jag är i valet och kvalet om jag ska gå på praktiken idag.
jag ska se hur jag känner mig lite senare idag.
det är ju ändå bara morgon än.
man kan ju alltid bli bättre!
och då går jag!

jag har sett andra avenyn nu också.
det var ett bättre avsnitt denna vecka må jag då säga i alla fall.
så nu kanske man längtar litegranna tills
nästa veckas avsnitt kommer ut! ;)

nåja, idag så har jag ju osm sagt inga planer.
jag ska bara vara inne och tat lunga.
men till helgen blir det vin-drickning
i stan hos marica.
hoppas bara att jag är frisk då! ;*
det var så himla kul att hon frågade!
(hon är typ den sötaste som finns!)

nå, jag ska göra mig nå frulle nu.
sen skajag kolla om jag måste elda lite också.
det är ju inte det roligaste som man gör.
men det är ju lätt behövligt.
så att man har ett varm hem,
samt varm vatten. :)

idag blir det i alla fall god middag.
mums, kött och pommes med persilijesmör.
MUMS!

min hund skulle verkligen behöva gå på en prommis.
men kan man inte vara på "jobbet"
så kan man inte vara ute och gå heller.
hon är ute nu på gården, och jag hoppas
att det duger för lilla fröken idag! :)
men hon är ju så snäll så.

nåja, jag ska klirra lite frulle.
och kanske ladda ner någon film.
det var så himla länge sen det.
sen ska jag nog lägga in ny musik på phoniien :*
muha.

PUSSEY!  ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra, jag ringer dig om du är hemma nu!

2009-03-17 @ 11:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0