.- 16 mars

huvudet exploderar, snoret rinner, halsen blöder.
guuud, jag hatar verkligen att vara sjuk.
det är det värsta som finns.
eller sjuk och sjuk.
jag hatar förkylning.

igår vart det en väldigt mysig dag.
det vart en massa fika och folk som var här.
först marcus farmor, sen monica och björn.
det var så himla kul med folk som kommer och hälsar på.
jag tycker att det är så himla trevligt. :)

sen så åkte vi och handlade på ica,
bara det nödvändigaste.
och sen så hem och marcus började att skotta,
(vi fick låna trallen av björn!)
sen så lagade vi hemlagad pizza.
mums, det är så himla gott!

sen efter det så åkte vi tillbaka med trallen,
och sen åkte vi hem och kollade på
detta roliga program som heter wipeout.
det är så fett jävla roligt.
jag DÖÖÖR!

efter det så vart det sanningens ögonblick för mig.
medans marcus satt vid datan.
men det gör inget.
sedan minns jag inte mer.
jag somnade nog gode så himla bra igår.
muha.


grönt är fett skönt.
jag saknar verkligen sommaren.
det är ju för fan helst sjut mycket snö här nere nu.
jag vill att allting bara ska bort bort bort!

nåja, jag ska ta tag i min sjukdom,
och lägga mig ner och se någon film
och så klart vila.
det är det som behövs nu.

älskling, varför svarar du inte? :/
jag vill ju surra bort någon minut. :*

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0