.- 16 mars (eftermiddagen)

ja, nu så har man gjort lite nytta i all hosta och snorning!
haha, jag har bytt gardiner i köket och i vardagsrummet.
och det vart verkligen snyggt.
så jag är himla nöjd.
man ska inte klaga! :>

jag har beställt bilder idag också.
det ska bli himla kul att få dem, och se hur dom blir!
jag beställde mycket mer än förra gången! ;o
jag beställde 54 st kort nu.
muha.

sen så kommer ju min mamma hit till mig också.
så himla kul, jag längtar en himla massa.
hon ska vara mitt stöd då jag blir hela 19 år!
bahaha, nej, men dom var ju inte med ifjol, då man vart myndig,
så det var väl på tiden att hon kom nu tänker jag.
hihi. men det ska bli så himla kul!

FEST HOS MIG & MARCUS DEN 4 APRIL! :>
(födelsedag's fest!)

jag och marcus skulle käka kött och pommes idag.
men då jag ringde han och hörde när jag skulle
börja på med maten, så ska ju han jobba över ikväll.
men det gör ju inget, så det blir god mat imorgon istället.
ikväll eller snart blir det äggmackor för mig.

jag har sett lite på grey's idag.
samt att jag har sovit en massa.
men det får man göra om man inte är frisk.
det behövdes, dock så kommer hostan bara mer och mer. :/
(och hör och häpna! jag har inte rökt nått idag heller.)

jag ska kika lite på ikea's hemsida också.
de har ju så himla mycket snyggt.
och jag vill ju typ ha det mesta där.
så då jag blir miljonär så ska jag dit första dagen.
hahaha. =^.^=

sen har jga pluggat lite teori också idag.
så att man kan lite mer, och det är ett himla bra program!
jag ska nog ge det till min bror då jag någongång nu klarar
detta himla körkort!
men det blir ju inomkort ändå så ;b
(hoppas hoppas hoppas)

jag har äntligen pratat med naaats idag också.
på bdb, visst det kanske är lite löjligt.
men hon betyder så himla mycket för mig.
jag ska verkligen träffa henne.
det har vi bestämt, för egentligen himla länge sedan.
men nu ska det bli av.
jag vill verkligen det. :*
(du är en oändlig saknad)

gubben skulle köpa hem lite gotta till mig ikväll.
jag har verkligen världens bästa pojkvän.
alla har det upp och ner i ett förhållande.
det vet jag, och been there done that.
men kärlek är att man ordnar upp alla skruvar på tråden,
och att man håller ihop och att man älskar varandra.
och jag älskar marcus så att det gör ont i kroppen.
jag kan gråta då jag känner efter hur mycket han betyder för mig. ♥

(sen är han ju så himla snygg också!)
jag vill leva hela mitt liv med dig.
i mot-och-medgångar.
i hälsa och sjukdomar.

du är den finaste.

nåja, jag kanske ska gå och koka nått ägg
samt värma nå gooooodingar till thekakor. :>
det skulle vara så himla mumsigt.
och en kopp med varm choklad!
MUMS!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0