.- 16 mars

DAGENS:



Humör: väldigt slö, och sjuk. BLÄ.
Problem: att jag inte kunde vara på praktiken, pga. sjukdom.
Kläder: gråamjukisar, röd hoodtröja.
Plus: att jag ska framkalla massa bilder nu, eller beställa nu.
Minus: att jag är hängig, ohc inte alls på topp, det är så himla tråkigt.
Frisyr: utsläppt, men fixat med plattång osv.
Låt: Etype - i just wanna be with you. (old, I know, men den är så härlig!)
Händelse: hmm, ja att jag kom upp med tuppen, samt klarade av att göra upp eld.
Planer: vänta på marcus ska komma hem, laga mat, och sova.
Dagens drog:
kexchoklad.
Dagens måste:
vila, vila och vila. samt ringa UM.
Saknad: jag har precis allt det jag önskat mig.
Önskan idag: att jag kan prata lite med marcus om olika planer och sånt.
Ser fram emot: en bra vecka, med en massa påhitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0