.- 15 mars

herregud, jag sitter här och jag lovar att snart somnar jag!
det är så fett sjukt.
igår då vi hade käkat på texas var jag så sjukt trött.
jag åkte hem, uppd. här medans marcus och anders var i köket.
sen gick jag in till dom och var trevlig.
och där vart vi sittandes till klockan halv tre! ;o

och jag steg ju så klart som vanligt upp i tid.
det känns så himla bra.
då vet man ju med all säkerhet att man kommer upp
imorgon på praktiken.
och det är ju faktiskt viktigast. :)

idag blir det stor rensning här.
jag ska stor städa, och för och efter bilder ska
komma in nu senare.
jag vet att ja brukar säga det, men nu är det verkligen sant.
jag har sytt en sak till toan, som ni kan få säga var ni tycker om.
det vore himla snällt.
marcus sa "jag tycker att det var gulligt det där".

just nu så sitter min katt i fönstret och morrar.
och då jag tittade ut så står denna skönhet utanför:

Den var ju ringtigt fin :)


min hund bara springer och gnäller,
men hon vill inte gå ut. för jag har vart ut med henne.
men hon gör ingenting och ska bara in igen.
men hon vill väl vara med katterna förstår jag.
men det är lite smått jobbigt.
muha.

jag vill att marcus ska kliva upp.
jag har lite smått tråkigt.
och det är ju alltid kul att ha någon att dela sina tankar med :>
samt att jag skulle vilja käka en dunder frulle.
det skulle vara så himla gött med äggmackor.
mums.

åååh, jag har inga pengar kvar denna månad nu.
hmm, det känns inte så himla nice.
men aja, jag överlever alltid.
men det är ju lite tråkigt.
men det får man ta. :)

nåja, här är en bild från mig som jag var klädd i veckan.

det är:
 -byxor från JC (tighta)
 -linne från HM (Pösigt som satan)
 -tofflor från HM (sköna, men otroligt nötta)

nåja, jag ska gå och kolla till min gubbe nu jag :)
ha en bra dag nu tills vi hörs igen!
PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du gått ner i vikt???? :)

2009-03-16 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0