.- 15 mars

Eat, drink and have a good time to night cuz tomorrow you die(t).
jag lovar er att det var verkligen sant om igår dagen.
jag och marica diggade verkligen detta citat.

jag ska gå och börja att fixa lite här inne nu.
jag har så himla ont i huvudet.
jag har haft det konstant nu varje dag sen i torsdags.
det känns inte så himla bra, men aja.
jag får väl kämpa på.
hoppas att det inte är nått speciellt bara.

jag har så himla mycket skoj att göra här hemma idag.
så att det blir snyggt och mysigt.
(med de saker jag har då ofc)
men det gör inget det heller.

sen ska jag sitta lite med mitt körkort ..
måste plugga nu verkligen ;>
det känns som det i alla fall om man någon gång ska få detta kort.
men det går säkert bra.
DAGENS LÅT:
- fools garden - Lemon tree.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0