.- 14 mars (kvällen)

nu så sitter man hemma i harmånger
och man är så himla mätt i magen att man
känner sig som en bomb som kan explodera
när som helst.

men det var då så himla gott så jag vet inte vad.
idag så prövade jag på nått nytt på texas.
(dock har jag ju bara vart där en gång innan. men ändå)
jag åt en Buffalo Bill.
det är en massa kött och sånt mumsigt.

nåja, det är inte lätt.
idag så har jag ju som sagt vart med marica hela dagen.
och vi har fixat en massa kul saker.
hon håller på att göra så himla snyggt i sitt och freddiloo's tvrum.
helt sjukt.

sen så har vi vart på stan, klirrade mig en masccara för 50 :-
och den var himla bra, så man ska inte klaga alls.
samt att vi käkade lunch på jambo.
det var snajsigt.
mums, jag åt en greken som vanligt.

sen så har vi druckit lite cider, och det var också gott.
samt lyssnat på old school, så himla bra.
jag har bett henne skicka musiken nu.
men hon målar väl för fullt kan jag ju tänka mig. (;

nu så sitter Anders och min pojkvän och pratar i köket.
det är inte så himla kul för mig att lyssna så jag satte mig här.
och det kanske är lika bra det.
haha, jag fattar nog ändå inget ska ni se. ;)



dock så är man inte så här platt om magen nu.
haha. för nu så har ja ju käkat massa fett.
men det förtjänar jag nu tycker jag :)

nu då jag får  mitt studiebidrag denna månad.
eller den sista nu då så ska jag testa en nu grej.
jag ska pröva att leva på 100 :- i veckan.
det borde man väl klara av utan problem? egentligen.
jag kan gå på bio, eller köpa godis en helg.
ja man kan göra mycket för de ..
testa kan man ju göra!

nu så har hon skickat låtarna.
så himla nice, jag blir så himla glad. ;>
jag känner mig väldigt uppåt.
imorgon blir det att fixa och trixa här uppe.
ska bli lite annan design nu här.
så det ska bli kul, bilder kommer då.

jag ska vara lite trevlig nu jag :)
de kan behöva de, en tjej's åsikter är alltid viktiga ;>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0