.- 13 mars

Ja, än så länge så har ingenting hänt mig.
Puuh, jag som är så himla skrockig!
muha, det skulle väl vara att jag har så himla ont i huvve då.
dock är det bättre nu då man har lite medicin i kroppen.

då jag kom hem idag så möttes jag av en överlycklig hund.
haha, hon är så sjukt söt, ibland vill jag bara äta upp henne!
jag älskar verkligen hon! <3
(jag vet att det heter henne, men jag skrev hon nu bar aför att)

nå, nu har jag ju helg, och jag har inte en aning om vad jag ska göra.
hmm, det blir väl att sitta hemma och bara slappa.
men det kan ju vara skönt det också.
så man ska inte klaga ens lite :)



om ni bara visste hur mycket jag vill att snön ska tina bort,
och att det ska bli vår och sommar!
det är ju helt sjukt allså.
jag gillar inte snön alls, och inte all kyla.
okej, det är kanske inte så himla kallt ute.
men det blåser ju så jävligt här. :/
det är lite små trisst faktiskt.

men men, jag ska ner på ica sen och posta mitt brev!
så att jag får nått jobb i sommar!
det är ju himla nice.
tjäna lite pengar och vicka lite annars på hösen också.
man kan ju bara hoppas och visa sina framfötter!
(som kära mor min brukar säga!)

nåja, jag ska gå och se lite på tv, sedan blir det stor städning här!
jag har hållt det länge nu.
men nu så ska detta bli gjort!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0