.- 12 mars

godmorgon!
(en dag närmare fredag den 13)
-ja, jag är lite smått rädd.



haha, nåväl, jag har då varit uppe med tuppen nu som vanligt då
jag verkligen kan sova ut.
men det gör inget, man hinner ju göra mycket mer om man är vaken från morgonen.
så egentligen ska man väl inte klaga heller. :)

igår så såg jag och gubben på grey's tillsammans.
eller ja, i alla fall halva, för sen somnade ju gubben så klart.
det brukar bli så då han ska se nått med mig som inte är
så himla intressant som bilar och sånt.
men det gör inget, vi var ju i alla fall med varandra!

+ att igår så skulle vi och hjälpa monica och Bea med att köra en höbal.
hahaha. det gick skit bra från sköve och till jättendal.
problemet kom när marcus skulle in med den i hagen.
för då körde vi fast. eller inte vi. utan han.
men aja, det är inte lätt.
vi fick ringa till grannen så att dom fick komma och dra loss oss med
sin större tralle! .- hahaha.
men det var en upplevelse.

samt att då vi var där så höll jag på att frysa ihjäl om mina fötter :/
det var inte kul, för att mina skor är ju helt trasiga.
men då var bea så himla söt och snäll så jag fick låna ett par skor av
henne, dom är skit snygga och jag är så tacksam!

(visst är dem snyggast!?)

nåja, sen så har jag äntligen köpt mig en ny skurhink.
det behövdes ju då verkligen, så idag ska jag bara damsuga och göra snyggt här
hemma, samt att jag ska skura!
och det kommer att lukta så himla fräscht här.
jag ska sätta igång alldeles strax.
vill bara komma fram till ett riktigt bra inlägg! :)

så här ser den nya ut.
den är faktiskt mycket snyggare än den vi hade förut.
så jag ska nog inte sörja den längre.
muha, inte är det lätt.

jag ska ju gå på praktiken ikväll också.
det ska bli så himla kul :)
dock har jag nå krångel i magen, men det man inte dör av, det härdas man!

jag har inte en aning om vad som händer i helgen heller.
men aja, idag ska marcus mormor operera sig.
jag hoppas att det går bra för henne!
den söta damen där! :>
men det gör det säkert.
vi håller tummarna!

till middag idag blir det nudlar!
MUMS, det är nog en himla tur att man tycker om det.
för nått annat lyxigt har jag då inte råd med! :)
hahaha.

nåja, jag ska sätta igång här hemma nu.
det kna verkligen behövas!
PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: beatrice

varsegood, det var så lite så! :) <33 du ställer alltid upp för mig så varför ska inte jag ställa upp? du kan ju inte gå och frysa och bli sjuk heller :( <3

2009-03-13 @ 23:09:46
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0