.- 11 mars

nu så är man äntligen hemma efter en helt bra dag.
det har gått bra och lätt på jobbet idag.
det var lika kul som alla dagar innan.
imorgon jobbar jag ju kväll också.
det ska bli lite roligt!

nåja, då jag var på väg hem,
så såg jag en äldre söt liten dam med en hund bebis
som jag stanade och hälsade på.
hunden var så himla sjukt söt.
jag höll allvarligt talat på att dö!
och det var ju självklart en tibbevalp!

det betyder allså att det finns två tibbe-hundar på min gata.
vi vart dit bjudna så att hundarna
kanske kunde leka av sig lite.
och det ska jag faktiskt ta och göra!
det skulle nog tess också tycka vore kul! :)


nåja, jag ska laga köttfärssås ikväll till middag.
mums säger jag bara, med en massa grädde och liknande. :)
sen ska vi nog på ica och handla en skur hink nu också.
eller inte nu, för gubben är inte hemma än.
men då han kommer hem kanske ;)

jag ska lägga mig ner i sängen ett tag nu och se lite på tv.
det var ju lix ett tag sen jag gjorde det :)

nåja. jag vet inte vad ja mer ska skriva här just nu.
jag har inga nya bilder att lägga upp än.
nejnej, men det kommer nog!
jag lyssnar btw på brittan nu!
HAHAHAHA, men denna låt är faktiskt himla bra! :)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0