.- 10 mars


detta är min absoluta favvis bland alla smaker.
fast alaska-grejen är ju också himla god. :)
jag åt två såna här på mitt sportlov hemma hos mamma och pappa.
så nu känner jag faktiskt att det får räcka för ett tag. (a)

nåja, nu är det ju tisdag, jga vaknade klockan nio.
hmm, jag som hade sovmorgon.
men så kan det vara ibland.
muha. jag går ju på min praktik nu klockan fyra.
och jag ska laga mat kring klockan 2.

idag så ska vi käka kebabgryta och ris.
mums, jag känner mig redan sugen på det.
fast jag typ har ätit lite frulle nu ändå.

jag hoppas att det blir mycket att göra nu då jag
ska pröva på att jobba kväll.
det är ju inte kul om det inte händer nått.
men detta är ju en arbetsplats där det verkligen händer saker.
så jag tror inte att det blir en lugn stund alls.
dock är det ju bara bra, för annars går ju tiden så himla sakta.

jag har sett andra avenyn nu också.
det är så himla tråkiga avsnitt nu.
jag känner inte alls att det händer skaer, och
det handlar alltid bara om samma saker.
det händer aldrig någonting nytt.
hmm, man kanske ska ge upp den serien nu ..

jag ska skriva mig en önskelista nu också.
med lite bilder och såna saker.
jag menar, jag fyller ju snart år.
och jag behöver en massa saker! :>

nåja, ett inlägg om detta kommer snart.
eller kanske lite senare!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0