.- 10 mars (önskelista)




Hårspray -199 kr

Värmeskydd -249 kr

Wax -199 kr
(allting här är från lyko.se)


Lite övrigt:
-pengar
-pressentkort på gina, cubus & ikea
-en laptop
-grey's box s.4
-trevliga vännor
-och ett glatt humör


jag tänker inte yvinga någon att köpa nått till mig.
jag tycker att det är så himla dumt de som gör det.
man ska väl vara glad att någon uppskattar en,
och vill komma och gratta?

jag tycker inte att alla saker är viktigast.
jag tycker att det viktigaste av allt är att man
har trevligt och det är ju tanken som räknas.
blir så less på männiksor som bara ska ha och ha.

dock så tycker jag inte att det är fet att man kan önska sig saker.
för man vill ju alltid ha nått.
men man ska inte tvinga sig till saker.
det är så himla fel, jag blir så ledsen i hjärtat då jag hör sånt.
men men, nu vet då alla vad jag vill ha :>

nåja, jga ska gå och göra mitt hår klart för en
hel kväll på min praktik.
jag har börjat att inse att mitt hår blir så hiaml snyggt
då jag plattar det, så jag har börjat att göra det nu.
det blir lix mer volym i det, även om jag har jävlat platt hår.
så det är väl min nya stile :^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jag kunnat komma så hade jag gjort de ^^

Men ett bamse stort grattis ska du ha i alla fall =)

2009-03-10 @ 14:30:37
Postat av: Kajzii

Oj kanske skulle skriva vem det var ifrån också!!

2009-03-10 @ 14:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0