.- 10 mars

snart så ska jag nog börja att bege mig till praktiken.
jag måste hinna in på ica en snabbis också.
jag ska köpa cigg, och nått att äta snabbt på
någon kort fikarast.

jag har ringt till bemanningen nu,
och det kommer papper hem till mig som
jag ska fylla i sen ska jag skicka det vidare till
baka till dem, och efter det har jag nog jobb i sommar.
men man kan ju bara hoppas.

jag ringde nyss på ett jobb,
men de behövde tydligen inga nu,
dock var han så jävla otrevlig så att jag vet inte vad.
men men, det är ju hans ensak.
muha.

jag har lagat mat också.
samt rensat i kylen och diskat.
jag har tvätten igång och jag har eldat.
dock så fattar ja mig verkligen inte på detta med vedningen.
ska fråga marcus sen.
för jag tror inte att jag har gjort riktigt rätt idag ;/

nåväl.
imorgon ska jag handla också.
dock inte mycket, jag ska handla:
-katt/hund-mat.
-gurka

-skurhink + en ny mopp.

haha, intresseklubben antecknar.
eller så inte. men mitt liv är inte så himla intressant.
jag är en helt vanlig student, med lite mer damp bara.
jag är lika fattig som en som bor i afrika,
och jag är en allergiker.
så inte roligt liv alls.
men jag lever och det är kanske huvudsaken. :)

jag ska göra mig klar nu, ska gå om tjugo minuter.
jag uppd. inte nått mer idag nu.
för då jag kommer hem är det tv:n som gäller.
-Linda rosing's kärlek
-DH
-Christine
.

och efter det så ska jag sova, för då så jobbar jag
ju morgon imorgon, och det är mellan 8-12 :)
så efter det kommer jag igen imorn!
Hoppas alla har en kalas kväll ;)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0