.- 9 juni

jag som skulle städa och vara så himla duktig igår.
men inte vart det nått av det egentligen.
visst, jag plockade lite och så.
men det vart inget städande.
så jag håller på att ta igen det nu.
PUUH!

men jag lyssnar på gammal gammal musik,
sen man gick på högstadiet.
och det är faktiskt himla kul, en massa minnen kommer fram.
och det är alltid trevligt. :)

igår ringde jag peter, så som jag saknat honom.
jävla unge som tog studenten i fredags.
så himla fuskigt va?
haha, men på fredag är det min tur.
då jävlar ska vi röja! :>

nåja, min broder kommer snart.
eller kolcn två är han i sundsvall, sen går bussen 20 min över,
så han är här typ halv fyra. ;>
så himla mysigt!
jag längtar efter honom! :D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0