.- 8 juni

nu så ligger jag i sängen och kollarpå harry potter. :)
den är bra, men den är läskig och jag skriver här så den
är så läsklig att jag inte vågar tila mer!
huhu!

idag har jag verkligen sovit. jag känner mig utvilad,
och det är bra, dock så sov jag verkligen alldeles förlänge.
men så kan det ju bli ibland.

nåja, jag ska städa och göra snyggt här hemma. :>
det ska bli himla snyggt, samt att jag ska skriva till angelica, bella coh ingela,
om de kommer på fredag så jag vet hur mycket som jag ska
handla tills dess. :)

imorgon kommer min broder hit.
och det ska bli så himla trevligt.
på freedag blir det utgång, och det känns fett jävla bra! ;D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0