.- 8 juni (Kvällen)

ja, nu är det inte länge kvar tills min broder kommer hit :)
jag längtar, dock så är det feeest imorgon.
och det ska det vara hela veckan.
muha!

jag har vart till marica och fredrik ikväll.
det var så himla kul att träffa marica igen, jag har saknat henne så.
och hon den lilla negerna, hon är så sjukt brun.
man blir ju så himla avundsjuk.
men snygg är hon. ;)

vi kollade på grey's sen så var vi och åkte lite.
sen så köpte vi B&J's ;>
mumma, det satt bra, och jag är verkligen helt bort i huvvet.
jag vart det då jag åkte hgem efter grey's avsnittet.
men så är det ibland.
jag överlever. :*

nåja, imorgon blir det att städa hela dagen.
och det ska fan bli av då!
jag ska ha snyggt då det kommer hit folk på fredag + att jag
inte tycker om då det ser ut som en rövarkula här hemma.
hihi. ;>

jag har tandvärk igen.
huga, det är inte kul, men jag har kört med tandtråd
nu och det vart då inte ens lite bättre. :/
buhu, men jag ska fan inte klaga, det finns de som har det värre.
och jag ska vara glad för det jag har.
och det är jag verkligen.

nåja, jag ska nog hoppa i duschen nu.
ska ut m. hunden först.
sen ska jag sooova! ;>

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0