.- 7 juni

ja, idag blir det då en hemma dag av dess like.
det kan jag då lova er.
ska snart ut och röka, sen göra dipp och kolla på grey's.
så himla mysig dag.

igår var det fest hos hanna, och det var himal trevligt.
man träffade en massa nytt folk, och det var roligt.
jag och bea var typ nyktra, men det var kul ändå.
vi taggade upp för tillveckan istället. :)
visst beagumman? :*

nåja, sen åkte alla in på krogen utom vi,
så vi var kvar i hannas lägga, sen så kom marcus och hämtade oss.
och då åkte vi hem, och jag somnade bums.
och sen har jag sovit bort hela dagen idag,
det är fett sjukt och jag har dåligt samvete.
hihi! =^-^=

idag är marica hemma!
finally, jag ska kanske skriva ett mess åt henne sen.
men jag tror att hon sover än.
så jag vill inte väcka henne!

hihi, jag ska bara slappa idag, äta fett och sova.
men imorgon blir det nya tag och då ska det städas här hemma.
sen på tisdag kommer bror, och då ska vi hämta honom.
sen blir det fest hela veckan lååång!
hihi! ;D

jaja, jag orkar inte skriva här så himla mycket mera.
men jag blir bara mer och mer taggad, men dock inte till fest,
utan till annat, och det får ingen veta.
men ajg kommer fan att bli helt överlycklig då det inträffar! :D

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, jag är pepp inför veckan nu ;) bby <3

2009-06-07 @ 20:49:03
Postat av: beatrice

jaa, jag är pepp inför veckan nu. den kommer bli toppen bby<3

2009-06-07 @ 20:50:09
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0