.- 6 juni

*  *  *
Jag ska sluta älska dig
när en stum man säger till en döv kille
att en blind person såg en förlamad kvinna gå på havet
*  *  *

idag är det morgan födelsedag!
hurra hurra hurra!
jag hoppas att han får en toppen dag där hemma.
GRATTIS IGEN!

nåja, nog om det.
igår så hade jag och beagumman maraton, och det var ju inget mindre maraton.
utan det var ju så klart grey's vi tittade på.
nästan i sträck från klockan halv tio (morgon)
till ett på natten, bara kortare pauser.
huhu, vi är ju lite smått störda. :)

men vi hann också käka tacos, och så klart så hann vi ju
också hälsa på angelica, där vi träffade bella och reino också.
så himla stor han har blivit och söt billy är då!

hihi, det vart en konstig mening den där åvanför.
men det är så ibland. det är inte lätt.
nåja, jag ska strax sätta på tvn igen, och klä på mig.
sen ska jag och marcus åka till Hanna (hans syster)
och fika, för hon fyller ju år, men inte idag. (den 9:e)
sen ska jag hem och gå i duschen och sen ska jag på fest.
det ska bli trevligt.

nåja, idag kommer min marica hem också.
så himla kul! eller inte idag, uten inatt.
men så kan det ju vara ibland.
jag har saknat att inte kunna ringa henne ibland. :)
<3

jag ska sätta på tvn nu jag, elle nej.
jag ska först röka, sen på med tvn och sen klä mig!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Samma sak som ajg skrev åt Niklas ;)

2009-06-06 @ 19:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0