.- 4 juni

kväll igen, men man hinner ju för satan inte med !
haha! nåja, jag har fixat mitt slutbetyg nu idag,
och det känns bättre än någonsin.

allting är inlämnat, och jag klarade alla proven.
så idag är min dag helt underbar.
+ att jag fått ett heltidsjobb i sommar också.
(på samma avd. som innan, men ist för 50% så fick jag 100)
och det är ju så fuckat jävla underbart!
jag tackade ju så klart ja på en gång! ;D

+ att min bror kommer hit på tisdag också.
jag kan ju knappt bärja mig.
hihi. det ska bli så himla trevligt och mysigt.
fest som står på schemat?
ohjaa, jag kan då inte tänka mig annat! :D

nåja, jag sitter och kollar på grey's nu.
boxen kom idag, så jag har inte tid att sitta här mer!
chips & cola - here I come! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0