.- 4 juni (Kvällen)

DAGENS:



Humör: helt klart godkänt!
Problem: att jag kört mkt bil idag och tankade för 120 :-.
Kläder: mjukisar och en t-shirt.
Plus: heltidsjobb i sommar, slutbetyg, bästa familjen (behöver jag säga mer?)
Minus: att man blev lite fattigare idag också, men ingen fara.
Frisyr: utsläppt.
Låt: volbeat - still counting
Händelse: ja, det är alldeles för mycket för att skriva här.
Planer: gå till johan blund's paradis.
Dagens drog: musiken, datan och så klart tess.
Dagens måste:
sova, ut med hunden.
Saknad: min familj, marica och alla classmate's!
Önskan idag: att jag somnar tidigt och bra!?
Ser fram emot: sommaren!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kom du ihåg min adress?? ;) Ge int ut den åt ngn utan lov! ;)

2009-06-06 @ 07:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0