.- 4 juni

jag sitter och kollar på film nu.
det är himla trevligt.
och imorgon kommer beagumman hit och vi ska ha grey's maraton!
det kommer att bli fett kul.
och en massa sittande och liggande i sängen!
och kanske en lite gotta! ;^

nåja, jag väntar på min älskling nu också.
han har vart/är hos anders och eva..
han skulle hämta hem våran nya gräsklippare.
det är en sån som man åker på.
och det ska bli himla kul!

jag vill att mitt liv ska vara som i "vänner"
eller som i "grey's" tänk  vad allting skulle vara prefekt då.
man skulle vara glad jämt, men även ha det jobbigt.
men att leva i en dröm med sånna vänner borde ju vara helt fantastiskt.
<3

dock så är ju mark sloan den snyggaste som finns tror jag.
och det är fett nice, jag skulle vilja ha en sån som honom
i min garderob att ta fram då jag och marcus ville ha nått intressant att lyssna på. :)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0