.- 30 juni


2 år och 2 månader.
26 månader.
ily! (<3)

ja, idag så har jag och marcus våran "firar"-dag.
vi vart ju tillsammans den sista april -o7.
och det har hållt sedan dess, och jag tvivlar inte på
att det kommer att hålla flera år till.

idag så ska jag köra bea in till stan, och där ska hon pröva lite nya
linser, eller inte nya. hon ska ha linsträning och få egna.
hihi, det kanske lät bättre.
nåja, sen så ska vi kanske springa på stan en sväng också.
sen ska jag och jobba ikväll, jag börjar halv tre idag till klockan nio.
sen ska jag gå hem och träffa älskling.
vilket jag inte gjort på ett dygn då (i vaket tillstånd)

igår ikväll åkte jag till svärmor och bea i jättedal,
vi kollade på beck och surrade bort tiden.
och det var himla mysigt.
trevligt också, vi måste ju göra om det också!

nu så har ju jag stigit upp tidigt idag, jag ska hoppa i duschen snart.
sen ska jag fixa mig, sedan ringa monica. ;>
hihi. men jag vill prata med min mamma först också.
det skulle sitta lite fin fiint. ;>

nåja, idag är det min lycko dag i alla fall. ;)
man fick studiebidraget idag, och det satt jävla som em smäck!
jag blir så jävla lyckig!
men jag ska pröva ringa till min mamma nu också! ;>

PUSSEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0