.- 3 juni

nu så sitter man här hemma vid marcus data.
jag hade en jätte snäll broder som ringde och väckte mig.
attans! jag som hade sovmorgon idag!
haha, men det var väl lika bra det tänker jag.
jag kan ju gå och hänga tvätt nu och sånt.
så att jag fåt det gjort!

inatt har jag sovit så himla gott.
det går inte att beskriva. eller jag kna då i alla fall inte göra det.
jag och marcus har legat och kramas och legat jätte nara varandra.
jag har kännt trygghet och kännt mig lugn. :)

nåja, nog om det idag är min sista dag på introduktionen.
och det har ju gått så himla fort och bra man hinner ju nästan inte med.
jag ska ju jobba kväll ikväll så det kommer bara att gå bättre!
nåja, jag längtar som sagt till somnmaren.
och den kommer med stormsteg.

imorgon är det skola, och jag har tre prov.
jag ska åka dit så jag är där klockan nio.
och då ska jag plugga, samt göra K &R- uppgifterna.
med lite hjälp av maggan.
för jag fattade inte riktigt.
men det kommer att bli kalas.
allting annat är inlämnat, och jag har inget kvar att göra nu. :)
Im så happy! :D

sen imorgon efter jag kommit hem frpn skolan, så
är jag äntligen ledig. jag är ledig i en vecka tills studenten.
och det känns så hilmla jävla bra.
jag hoppas vekrligen att jag klarar detta imorgon.
gör jag det så kommer jag att bli hel, och absolut överlycklig.
jag vet inte. jag svävar ändå redan på moln. :)

nåja, idag snart till lunch så ska jag göra mig lite nudlar och
sen så ska jag läsa lite till proven,
så jag ska börja göra saker nu! :)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0