.- 3 juni


imorgon då dimper denna ner i min postlåda.
jag är helt överlycklig just nu.
jag har ju alla säsongerna just nu.
och i denna serie skajag ha alla som kommer ut!
(328 :-)

ååh, och nu så har jag skickat in alla mina arbeten.
och det känns himla bra det också.
samt att jag har hunnit baka dumlekakor och hängt tvätten.
så nu har jag ju hunnit med en massa shit. :D
och jag är så himla duktig så!

snart så ska jag gå och klä på mig så att jag kan gå och jobba.
sen ikväll ska jag bara ligga och läsa lite arb. miljö och sånt.
sen ska jag ju som sagt till skolan imorgon för sista gången
innan jag tar min student.

nästa vecka kommer min far och bror ner hit till mig.
och jag saknar dom en himla massa och jag kommer
att bli så himla glad att dom kommer och hälsar på mig!

+ att idag är verkligen dagen det.
jag kommer att bli helt skuldfri.
det har ja inte varit sen i julas.
så det kommer att bli helt underbart.
100 :- kvar att ge min älskling sen är jag helt klar.
och jag känner mig gladare än någonsin!

nåja, man kanske ska ta sig i kragen och gå och klä på sig!
det känns som att det är dax för det nu.
jag ska ju gå om typ 40 min. :)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0