.- 29 juni (Dagens)

DAGENS:



Humör: det är bara bra, skönt att vara ledig.  
Problem: att jag inte jobbade och tjänade pengar, men annars att det har vart så himla varmt.
Kläder: vita piratbyxor, och grönt halternetlinne.
Plus: att jag har käkat lunch och middag.
Minus: att jag inte har några pengar att shoppa upp.
Frisyr: uppsatt i hästsvans.
Låt: gyllene tider - leva livet.
Händelse: att jag gick upp klockan tio. 
Planer: åka till beagumman och svärmor och se på film.
Dagens drog:
musiken, datan och så klart tess. + sambo. <3
Dagens måste:
 gå ut med hunden.  
Saknad: min familj, marica och alla classmate's!
Önskan idag: att någon skulle ge mig en miljon + att det går bra för mamma.
Ser fram emot: lönerna, jobbet och alla sommarens händelser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0