.- 29 juni






nu så har jag varit ute och fotat.
det vart bilder på blommor. det var himla kul.
+ att jag lärde mig en massa nytt om min kamera!

jag tyckte att bilderna vart så himla bra. och jag är en massa nöjd.
jag ska åka till beagumman coh svärmor om ett tag och se på beck med dem.
vi kan ju inte se här hemma, för marcus ska ju upp och jobba imorgon
på morgonen han, jag ska ju bara och jobba klockan halv tre.  (a)

+ att min älskade sambo har fixat annonsen nu åt mamma och pappa.
han har betalat den, samt att han har snyggat till den.
och att han har lagt till en bild, på de sötaste. ;>

denna vecka kommer att gå så himla fort att jag fattar inte hur jag ska hinna med.
jag jobbar ju som sagt, + att jag till helgen har en massa planer.
jag vet inte hur det kommer att gå, men det spelar ingen roll.
lite hinner man ju med, och jag har en massa att välja bland ..
- städa källaren (rummet som man kommer ner i)
- auktion i hårte
- sola
- bada
- sälja lite saker
- rensa min garderob
- fota
- umgås med vännor
- jobba (om någon ringer)

ser ni, jag har en massa att göra om jag bara vill. men orken och viljan att fixa detta
ska ju också finns om man ska få någonting gjort.
och jag MÅSTE rensa avloppet i handfatet uppe på toan.
det är snart stopp, av hår eller annat äckel.
men man måste ju ..

kanske ska man bränna en skiva nu då man ska åka en sväng till jättendal ..
hmm, men då måste jag leta skivor .. jag vet inte om jag ids.
haha, men det gör jag sääkert, men ska kolla i bloggvärlden om
någon som man känner har uppd. sin blogg.
det är så himla kul att läsa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0