.- 29 juni

det var ingen jobb-dag för mig idag.
kicki (den busen) hade skrivit fel på mitt schema.
men det är ju sånt som kan hända.
så ingen större skada skedd heller.
fniss.

dock så ska jga jobba imorgon, onsdag och torsdag.
men det gör inget, jag är ju ledig i helgen.
så det känns bara bra, men jag jobbar mer än gärna om jag får.
och om de behöver mer folk.
så det är bara att ringa en pling!

igår så jag och älskling skulle sova så började jag att fundera på
hur nokias ringsignal låter.
och jag fick den på hjärnan då den äntligen kom.
men sen försvann den lika fort ;/
och det var inte kul för nu så kan jag inte tänka på annat än hur den låter.
och det är himla irriterande.
huga!

+ att jag håller tummarna för min mamma idag.
men det kommer att gå så himla bra så.
det är bara att ringa senare!

nu så ligger jag i sängen (som vanligt) och kollar på tv.
det är ett ganska bra tvprogram, men jag vet inte vad det heter.
hihi.
jag vill att min broder ska skicka mig lite musik ..
jag vill ha brittans nya låt ..

"love me, hate me
cant you see?
that all of the boys and all of the girl's
begin to F U C K me"


 jag har det på hjärnan.
och det är himla nice.
men jag har inte låten på datan. ;/
sen kommer nog beagumman hit.
det ska bli så himla kul, att hitta på nått och jag börjar ju inte förän
kockan halv tre imorgon så det gör inget om det blir hela natten lååång!

då detta tvprogram är över, ska jag ut och fota! ;>

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0