.- 28 juni

nu så är man hemma efter en låång dag med massa ys i solen.
vi åkte till monica och bjröns stuga idag också.
vi åkte båt och solade lite. sen så stannade vi på en ö och fikade.
sen tillbaka till stugen och låg där och solade.
så himla underbart och mysigt.

dock så vart det inget bad för mig idag. det var på tok för kallt i vattnet
enligt mig, det var inte ens ljummet.
hihi. men jag får ta året's första dopp någon annan dag då,
det är ju egentligen inte någon stress med det heller.

hihi, nu så är jag jätte bränd på ryggen och det är inte så himla skönt.
men jag tycker inte att det gör ont heller.
nåja, idag så fyller min egen ronja år. (<3)
jag saknar henne nått så oerhört.
hon är fuckat underbar!

imorgon är det jobb som gäller.
och det ska bli himla skönt och roligt.
jag trivs jätte bra med mitt jobb, tiden går så himla fort och
man har alltid nått att göra. samt att jag ska städa lite imorgon också,
om man hinner det.
jag hoppas verkligen det.

samt att jag på onsdag ska åka till denne babe, och kolla in
deras nya lägenhet. + hjälpa till att packa upp lite.
jag kan ju inte vara med på onsdag coh flytta eftersom jag jobbar.
men jag ska vara med sen och hjälpa till så gott som jag kan.
och det är ganska mycket det! (a)

jag är så himla sugen på nått gott nu.
kanske glass? hmm. det är ju så himla varmt och det är inte så himal skönt.
jag vill ha nått som svalkar törst och som lindrar sockerbehovet.
idag så fick jag btw, korcstroganoff och ris till middag :)
bea lagade mat, så himla mumsigt! ;>

PUSSEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0