.- 27 juni


ååh, hit vill jag verkligen åka.
jag känner att miami och jag är liksom en.
jag vill se denna underbara stad och gå på miami-beach. ;>
Guuh, jag vill vill vill!

imorgon blir det att städa här hemma.
det är inte så himla mycket att göra egentligen, tvätta klart,
hänga tvätten, damsuga och diska.
det går ju så himla fort. + att imorgon är det bestämt att jag och älskling ska
in till stan och köpa mig min studentpressent. (a)
jag är så himla glad att jag har honom.

sen blir det kanske att slappa på kvällen lite och umgås.
kanske beagumman vill hitta på nått, det är ju så himla
underbart att vi hittat tillbaka till varandra igen.
jag har saknat henne, och hon är gullig.
men hon kanske har annat planerat, men vet aldrig.

mina ben ser så jävla hemska ut så jag håller på att dö.
de är inte rakade, och absolut inte fina.
de är sönder kliade sår på dem av alla mina 48 myggbett.
som erica skrev på hennes blogg;
"en fin mygga är en död mygga"
- hahaha!

idag då vi körde hem från svärmor så åkte vi över lönnånger.
(jag vill så gärna se en björn)
så såg vi en död överkörd grävling.
huga, det vart nästan en klump i halsen, det är inte kul alls.
men det är ju sånt som händer i naturen.

och nu tillveckan så flyttar min andra "familj"!
(marica & Freddi-loo!)
och jag ska dit då och kolla hur det blir.
jag tror att det är fett underbart snyggt.
och jag kanske kan hjälpa till lite. ;)

nåja, jag vill se filmen tjejligan som börjar snart på tvn trodde jag.
men inte var det ju så, självklart.
men så kan det vara ibland. den börjar klockan ett.
men man kanske är vaken då.
man ska aldrig säga aldrig.

min kisse (gurkan) försöker att ta sig ut ur vårat fönster.
problemet är väl bara att vi har myggnät där för.
men det fattar nog inte hon.
+ att min hund har damp och jagar henne.
hihi, men tess tycker bara att det är kul, men inte gurkan skulle jag tro.
men hon jävlas ju med tess, så då så får hon ju skylla sig själv lite.

jag ska ut och röka nu snart.
käka lite gotta ;)
jag älskar choklad. ;)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0