.- 27 juni (lista)

HUR

Svarar du i telefonen: Hilda
Gör du när du är kär i fel person: jag är inte kär i fel person, utan helt rätt.
Tycker du om gul-bil-leken: jag är kung på den, jag älskar den!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 7 kr, men på kortet mer ..
Mycket är klockan: 00:15
Många kontakter har du på msn: Vet inte, är nästan aldrig inne.
Fick du detta test: jag lånade det av erica.
Spenderar du en regnig dag bäst: i sängen med tvn på och datan i knät. + en bra film.


VEM

Pratar du med på msn just nu?: är som sagt inte inne. 
Ringde dig senast?: mamma.
Pussade dig senast?: marcus, som vanligt.
Hade du sex med senast?: jag låter er gissa det.
Vill du kasta en sten i huvudet på? inte en enda just nu heller.
Saknar du mest just nu?: min familj, och peter.
Är din bästa vän av samma kön?: ja.
Är din bästa vän av motsatta kön?: ja, peter.
Är ditt 10:e sms ifrån?: jag har inte 10, men marcus är det sista.
Ska du träffa imorgon?: marcus och säkert någon annan.
Umgicks du med senast?: beagumman (<3)
Sov du med senast?: på eftermiddagen.
Festade du med senast?: i helgen (midsommar)


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: jop, det har väl hänt.
Gråtit en hel natt: nej, inte behövt.
Druckit så du spytt: jam alldeles för ofta.
Åkt vattenskidor: nej, och jag ska aldrig göra det pga. knät.
Åkt rullstoll: ja, men bara på skoj.
Gjort en bakåtkullerbytta: ja, jag är bäst på det. eller kanske var (?)
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja, det händer väl än idag.
Haft träningsvärk: ja, och det suger.
Önskat att du var det andra könet: ja, speciellt på vintern då man ska kissa ute.
Velat vara ett djur: nej, inte det.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej, det har jag verkligen inte.
Tyckt Harry Potter är bra: ohjaa, han är bäst!
Hatat choklad: aldrig, choklad är frälsaren.

VEM

vem är i rummet med dig? inte en enda. eller jo, hunden.
Vem fick du senast sms av? beagumman (<3)
vem tänker du på nu? min studentpressent.
pratade du senast i telefon med? mamma, eftersom hon ringde sist.
vems hus var du senast i? vårat eget hus.
sa du senast "jag älskar dej" till? marcus såklart!
vem önskar du var med dig nu? marcus, och att vi ska sova och mysa.
vem är din favoritsläkting? det är olika, beror på tillfälle.  
vem i din skola går dig mest på nerverna? lärarna?

VAR

var går du i skolan? jag har gått i k-träsk, ä-byn, piteå och hudik. men ingen skola längre!
var är din telefon? i köket på laddning.
var är din mamma? ja, hemma hos dem 60 mil härifrån.
var sover du? i dubbelsängen med marcus.
var handlar du mest? Ica starks.
var fick du tag i tröjan du har på dig? marcus garderob.
vart åkte du senast bil? från jättendal till harmånger.
var i ditt rum är du? sängen.



VAD

vad åt du senast? popcorn (a)
vad drack du senast? vatten.
vad är det för färg på dina byxor? har inga på mig, bara bikini"trosorna". och dom är blommiga
var är den närmaste saken som är blå? soffan som står brevid sängen.
vad gillar du mest med skolan? att träffa vänner oh binda nya kontakter.
vad har du på fötterna? inget.
vad är din favoritfärg? det är väldigt olika beroende på vars/vad man ska göra.
vilken film såg du senast? i taket lyser stjärnorna.
vad hör du just nu? musik, milow - ayo technologi.



HAR DU NÅGONSIN

1. hånglat i mer än 3 minuter? aa, det händer väl.
2. sovit i en annan säng? ja, det har hänt och gör det än.
3. hånglat på en bio? jo, det har man prövat på.
4. hånglat i skogen? hmm, nej.
5. tyckt att din kusin är het? nej, det är inte ens i närheten ..
6. sovit naken? ja, det är ju det bästa?
7. kört över hastighetsgränsen? kan ju ha hänt, men om mamma läser detta, så ABSOLUT inte (a)
8. målat om ditt rum? nej, men tapetserat om i huset.
9. dansat framför en spegel? men det gör man väl alltid.
10. fått hicka? annars är man väl inte mänsklig.
11. dumpat någon? hmm, jo, det har hänt ..
12. stulit pengar från en kompis? never ever bby!
13. hoppat i en bil med folk du just träffat? hmm, då man liftat kanske.
14. varit i slagsmål? slagsmål och slagsmål, men ja.
15. smugit ur ditt hus? jag behöver inte smyga.
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja, david beckham, edward cullens, hmm?
17. hånglat med en främling? det beror ju på vad man menar med främlig ..
18. älskar eller saknar någon nu? både och, jag älskar min familj, vänner och marcus, och saknar familjen och vännerna.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tog den ja ;)

2009-06-28 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0