.- 26 juni

nu så är det ju nästan natten.
men det kan ju inte vara sant, tiden springer ju iväg från mig.
men måste skaffa mig en bättre koll.
tillveckan då mitt studiebidrag kommer ska jag köpa mig en ny kalener.
det är verkligen på tiden.

idag har jag jobbat, det har varit himla lugnt.
nästan för lugnt, men det är inte ofta det händer, så man kanske inte
ska klaga s himla mycket heller.
men det är fett jävla nice ^^

ikväll har jag och älskling varit hos monica ohc björn och beagumman.
vi käkade grillat, och sen så åkte vi till gnarp och handlde,
och så tillbaka till dom och sen kollade jag och beagumman på
en film, som jag verkligen tyckte om.
"i taket lyser stjärnorna"
jag har läst boken, och jag älskade den.
men filmen var ju också bra!

sen så åkte jag och älskling hem, och nu så sitter vi här.
jag vid min dator och han vid hans.
jag har pratat med mamma en sväng också.
sen så ska jag ner och starta en tvättmaskin,
samt att jag ska hoppa i duschen. ;>
sen blir det att sussa för mig (;

nåja, har så himla konstiga drömmar nu på nätterna ..
hmm, jag undrar vad de kan betyda ..

nåja, jag luktar som en gammal tant!

PUSSEY!

BTW!
angelica johansson, du har så himla rätt.
det här ska du få faaan för! ;)
vänta du bara!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem är Angelica Johansson??? Jag heter ju int så koko ;) Har ju bytt efternamn ;))

2009-06-28 @ 12:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0