.- 25 juni

nu så är man ju verkligen uppe med tuppen (a)
men på ett sätt så är jag faktiskt det.
jag har inte klivit upp så här tidigt på himla länge.
men någon dag måste ju bli den första.
hihi.

jag ska ju som sagt jobba idag, jga börjar halv tolv och slutar åtta ikväll. :)
det är ju inte ett jätte låångt shift, men det är
ju inte kort heller, men tiden går ju så himla fort.
så man vet ju inte vars man ska ta vägen.

snart är det ju redan juli, och hur okm det sig att det gick så
här fort? hela detta år tycker jag bara har sprungit iväg ..
hmm, men hinner ju verkligen inte med,
men jag är näjdast ändå.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: joel

stop whineing för fan;) börja halv tolv? jag börjar ju kvart i sju och jobbar till kl fem :P

2009-06-25 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0