.- 24 juni

nu så har man fixat en ny design. ;>
jag vart jtte nöjd, och jag tror att jag kommer att ha den hela sommaren.
den är ju så himla somrig och fin.
jag älskar den verkligen.

nåja, jag ska snart gå till jobbet.
men jag måste försöka att hitta mig nått att äta innan.
jag tror att det blir nudlar och å mackor.
jag tog ju ingen matlåda med mig idag.
typiskt.
men så kan det ju vara ibland.

jag jobbar tills klockan halv tio ikväll.
det känns lite nervöst, men det gör det väl alltid på ett nytt jobb?
jag är helt säker på att det kommer att gå super bra.
men man är väl alltid lite orolig så.

på morgonen har jga gått en lång prommis med tess också.
vi gick i en timma, och det var himla nice.
jag svettades som ett djur och jag har varit tvungen att hoppa i duschen.
men det var bara könt att få svalka sig lite.
det är ju strålande sol ute idag så idag ska man ta vara på tiden.
men det kommer ju som vanligt en massa moln.


en bild sedan midsommar.
jag hade lockat mitt hår lite i topparna och i luggen.
men det vart ju inte helt perfekt.
men man måste ju öva för att få se resultat.
så det ska jag göra ed locktången jag tog hem från mamma och pappa.
den är inte den nyaste, men den var inte dålig heller.
så jag har nått att roa mig med i sommar, på mina lediga dagar.
hihi!

idag skule marcus köpa min studentpressent.
jag tror att det blir nått jätte fint.
ett halsband tror jag
och jag kommer att ha på mig det 24/7.
- bara för att det är från älskling. :*

nåväl, jag ska kolla runt på lite bloggar nu jag.
jag ska se vad det blir för väder i sommar också.
hii!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0