.- 24 juni (Kvällen)

nu så är man hemma efter ett låångt och händelserikt shift.
men det var lika trevligt som sist, och det var kul.
jag hade ju som vanligt egentligen inget att oroa mig över.
men tjorvig som jag är så gjorde jag det ändå.
men det gick ju fett bra och jag är nöjd.

+ att jag fick delegering idag också.
(så att jag kan dela ut medicin)
det var typ värsta testet som man skulle fylla i.
men det gick fett kalas.
och nu så är jag helt bäst.

nåja, jag körde hem beas moppe osm jag lånade idag till jobbet.
sen så åkte jag och älskling hem,
sen åt vi glass (a) och nu så sitter jag här och marcus sitter brevid och ser på tv.
det är ju ganska ovanligt att han inte sitter vid sin data också.
men alltid kul med sällskap. :)

nåja, jag ringde mamma och pappa nyss, men de hade inte tid att svara.
himla busföräldrar man har då!
haha nej, men det var några osm var och tittade på ppuppisarna.
jag hoppas att det går bra för dem.
men de är ju så himla söta så man vill j bara käka upp dem. :)

ska slagga nu!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0