.- 23 juni

ja, idag så är jag allmnt sur och otrevlig.
men det är för att jag har fått "det roliga".
och det var jag verkligen inte med på. jag vill einte ha det nu.
en man får väl inte välja heller tänker jag.

nåja, jag sov till 11 idag.
det var skönt och min nacke är helt återställd nu också.
och det känns himla bra.
jag hade ju så himla ont igår kväll, var verkligen rädd för
att jag skulle få en upphakning.
men icke sa nicke. ;>


nåja, igår kollade jag och marcus på kalle och chokladfabriken.
den var ju himla bra, jag som aldrig hade sett den innan.
men det hade då inte min sambo heller.
så jag var då inte helt ensam och mobbad. :)

jag har precis varit ner på ica.
jag har handlat mjölk, och hårfärg och ost.
jag ska göra mer slingor nu snart.
+ att det blir lasange till middag.
mums, jag hoppas att jag lyckas med det!
men det tror jag att jag gör.

sen så träffade jga marcus farmor på ica, vi fick glass av henne.
så himla snällt och sött va?
så jag bjöd hem henne på middag ikväll också.
så jag ska liksom visa våran tacksamhet lite.
för att hon är ju så himla snäll och hjälper oss så himla mycket.
+ att hon är ju så himla givmild. :)


en bild på min älskling också.
han är den finaste som finns. :*
PUSSÅHONOM!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan välja att inte ha "det roliga" om man käkar p-piller. Hoppa över socker pillrerna varannan månad så får du inte mens och det är inte farligt, dock ska det inte göras varje månad, men varannan går bra.:)

2009-06-23 @ 13:22:11
Postat av: bathilda

älskar dig sis :)

2009-06-23 @ 14:07:22
URL: http://bathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0