.- 23 juni

jag lyssnar nu på musik som broder skickat till mig.
så himla bra, sommarplågan. ;>
milow - eyo technologi. ;>
eller hur det nu stavas, men skit samma!

sen måste jag bara säga att jag saknar denna brutta:

hon är bäst, jag älskar dig.
you are my onw sunshine.

nåja, imorgon börjar jag på mitt jobb, och det känns så himla bra.
jag längtar som satan.
jag hoppas att det kommer att gå helt underbart bra.
men det tror jag, men det är väl helt normalt att vara helt nervös.

ikväll bilr det popcorn och chips.
kanske lite glass också.
men det får bli så ..
imorgon ska jag ju börja mitt nya liv.
och jag är så himla taggad att det finns inte! ;>
dock så kanske jag ska köpa en sallad på ica.
hihi.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: marica

Men gumman, jag älskar dej med!



Vi måste ses nästa vecka, du får komma och hjälpa mig att packa upp :)

2009-06-24 @ 13:27:56
URL: http://maricasondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0