.- 22 juni

Im back, Im back!
you know it! ;>

just nu så sitter jag coh väntar på att bea ska komma hit.
hon borde vara här snart.
vi ska slappa och ta det lugnt bara.
jag har lagt ut mammas och pappas valpar på blocket.
så nu ska bara pappa ringa in och betala dem. :)

jag har vart hemma hos dem i hela helgen.
eller jag coh  marcus för han var ju också med.
det har vart så himla roligt och väldigt hndelserikt.

på midsommar var vi hos min mormor och morfar,
vi käkade kött, kyckling, karee, popatisgratäng, rotsaksgratäng, potatis,
vitlöksbröd, sås, och sallad. :)
det var så himla gott och så himla trevligt att träffa alla i släkten igen!
alla var där utom fanny (min kusin) men annars var alla där.
det vart kanske lite för mycket dricka för vissa,
men det var så himla trevligt ändå! : D

+ att jag fick ihop så himla mycket pant, så jag klagar inte.
det är pengar och jag blir glad av det! (a)

sen så åkte vi hem, dennis kom och hämtade mig, joel, marcus & peter
och vi drog till havsbadet.
där hälsade vi på per och fia i husvagnen.
det vart mer dricka och så klart mer trevligt. :)
vi åkte hem kring halv ett. men först vart det maxdriven och en massa spya där.
jag säger inte vem för då skämms väl joel och peter!
hahaha!

sen så skulle vi hem till älvsbyn, men det vart inte så.
vi kom på att det var bättre att bara dra till joels lägga och sova där.
så jag och marcus slagga i sängen, peter och joel på soffan.
jag kan lova er att det var varmt som satan i läggan.
och det var skönt att koma ut därifrån på morgonen.
men min broder har en fin lägenhet, och jag gillar den! :D

nåja,  på lördag morgonen kom mamma och hämtade oss fyra i piteå.
då hon kom sa vi inte ens hej, utan det enda vi sa var "pitstop!"
och det är en pizzeria som gör så jävla goda pizzor.
men den var ju så klart stängd. så att vi fick ta och käka i älvsbyn på pappas palaz. ;>
haha, men det var också så himla fett gott.
inte för att jag vet om joel tyckte om det så himla mycket eftersom att han bara åt
1/4- del. haha, eller var det kanske för att han var bakis? ..

nåja, hem till mamma och pappa igen, och joel och marcus försvann fort.
jag vet inte vars, men så hittade vi dem i var sin säng sovandes.
hihi, så himla söta alla var då!
så jag och mamma packade in oss i bilen och drog till lovisa och lät hundarna
leka lite och så satt vi där och surrade och bara hade det trevligt.

efter det så åkte vi hem, och nu var det ju min och mammas tur att gå och sova.
så vi gick och vilade så lagade pojkarna mat.
det vart grillat och pommes, bea och bröd.
mums, jag åt så att jga trodde att jag skulle spricka.
och det var fett jävla mysigt!

efter middagen drog vi till storforsen. det är så himlavackert.
men det är obehagligt också på samma gång.
det är så himal starkt och så himla nära ändå.
men jag hade ju marcus med mig så jag var inte så himla rädd ändå.
han är min prins och jag är trygg med honom. :)


(ser ni regnbågen där)

nåja, sen så drog vi hem coh där så hade joel blivit lite piggare.
men då så gjorde jag popcorn och käkade lite annat gott och drack läsk.
vi såg på segemhyr, och sen så guck vi och la oss.
på morgonen var det ju mammas födelsedag coh jag kramade henne.
hon är så himla vacker min mamma.
^^


sen så käkade vi tårta, och sen så började jag och marcus att dra oss hem till harmånger.
det var så himla kul på vägen hem.
+ att jag och marcus verkligen förtjänar att vara stolt över oss själva.
för vi bråkade inte en enda jävla gång på varken upp eller hemvägen.
(vilket vi alltid gör) så jag är så himla stolt för oss båda. ;>

nåja, här kommer en bild på hela min släkt, m. bihang och barn barns barn ;>

alla var så himla glada och fina. :)
jag älskar hela min familj! (<3)

nåja, jag ska ta och röka lite.
sen kommer nog bea snart så jag ska hänga med henne.
ikväll blir det mat och marcus farmor, kärlknöl och potatisgratäng.
mums, + att vi ska hjälpa henne att flytta det sista. :)
hon har faktiskt flyttat. i alla fall en våning ner! :D

PUSSEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0