.- 2 juni

redan inne på andra juni, jag fattar verkligen inte att tiden går så himla fort.
men det är trevligt och kul fast det skrämmer mig.
vad händer efter sommaren, vad ska hända i höst?
vad händer om ett år?
herregud, jag håller på att bli patetisk.

nåja, jobbet idag har gått himla bra som på räls.
dagen har ått lika fort idag som igår och jag har fått en massa
bra erfarenhet och många goda skratt!
och det är ju så man vill ha det på sitt jobb.
jag längtar verkligen till sommaren. (jobbet)

(jag hoppas att det håller i all evighet ...)
jag älskar dig så ..

nåja, imorgon börjar jag inte förän klockan två och det är skönt.
jag är trött och kan behöva en sovmorgon.
så det passade mig verkligen perfekt. :)
+ att imorgon är det grey's och jag är verkligen förväntansfull.
så himla underbart allså.

jag lovar också att jag ska bli bättre på att uppd.
men jag har inte riktigt hunnit.
mycket att göra i skolan, och det är inte det lättaste heller.
men det är nästan klart nu allting.
och det känns helt perfa! :D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0