.- 18 juni

jag är vaken, jag är inte bakis och jag är på strålande humör.
eller så inte, jag är vaken, visst. men vill helst sova.
jag år dock inte bakis det minsta, men godissugen som satan.
och jag är verkligen inte på strålande humör, för att jag vaknade nog på fel sida.
+ att jag inte har åtit nått än.

men det blir väl bättre ju mer av denna dag som går kan jag ju tänka mig i alla fall.
idag eller nu så har jag lagt fram allting som jag ska ha med mig,
nästan. jag har diskat, och ska snart ner och starta en tvättmaskin.
jag har gett min hund mat, jag har plockat undan så det är snyggt här.
jag har hittat dosan till tvn.

idag ska jag ju på möte också.
klockan halv fyra, det kommer att bli intressant.
och jag längtar tills jag börjar mitt jobb nu.
jag vill ha pengar och jag vill inte behöva ringa till min mamma och pappa.
jag vill betala av min skuld hos dem som jag fick igår.
och jag vill kunna lev apå min egen inkomst.

nåja, igår var jag och marica hemma hos henne,
vi käkade pasta carbonara. ;> och det var faktiskt skitgott.
jag vill verkligen pröva att laga det hrä hemma någon dag framöver också.
så det kommer att sitta som en smäck.
sen började vi att grogga, och sen var det kört .. men på ett bra sätt.
vi åkte taxi in till stan och in på bockarna.

kanske inte den bästa kvällen, men det var ändå himla kul.
vi dansade, och marica sa olämpliga saker till en turk som stötte på mig
- HAHAHAHA! det var egentligen fett kul. men han var verkligen äcklig.
och jag vill aldrig mer träffa honom heller.
huga.

sen kom marcus och hämtade oss,
och jag åkte hem och sov med honom.

hem till mamma ikväll nu också.
det ska bli himla skönt att få komma hem ett slag.
+ att min busmamma fyller år på söndag.
det ska firas.
och att imorgon ska vi till min mormor och fira henne som fyller 70 år
i sommar, fast då kan jga inte vara med.
+ att min mormor och morar har vart gifta i 50 år i sommar också.
allså guldbröllop ska firas! :D

nåja, jag har inte så himla mycket mer att säga,
älvsbyn here I come.
jag är redan uppbokad på fredag, och kanske på lördag (men bara på dagen).
 söndag ska jag vara hemma med min mamma, men inte hela dagen.
för sen ska jag åka hem till mina kattor! :D
(kanske .. )

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För helvete svara i telefonjäveln ngn gång!!!!!!!!!!!!!

2009-06-20 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0