.- 14 juni

ojoj, det var verkligen underbart att ta sin student.
jag är helt tom, men ändå så himla lycklig.
vad händer till hösten? har man jobb då?
eller hur går allting till?
det är inte lätt, men det är underbart.
jag har haft en underbar helg.

i fredags vart det stan, klockan 6 på morgonen började vi.,
sen fortsatte vi hela dagen lång och jag var verkligen
inte nykter ens, inte ens lite.
men det är ju bara studenten en gång.
sen gick vi i tåget.
jag fick hur mycket saker som helst.
och det var så himla snällt,
tack alla! ;>

nåja, sen hem och bli uppvaktad, fick pengar,
ljuslykta, halsband, blommor, servettställ, data (samma som då jag fyllde år)
prydnads sak. verkligen helt inderbara saker.
mums, och tackar! ;>

sen vart det utgång på krogen, och hanna följde med.
söt unde där.
så himla trevligt, vi var m. marica, fredrik & Mattias.
det vart dock inte stadth, utan det vart bockarna,
men det var fett nice, och jag träffade en massa folk som jag kände.
sen kom min älskling och hämtade mig,
och jag åkte hem och sov.

lördag klev jag upp klockan tio tror jag.,
pappa och joel åkte hem, och det var lite jobbigt.
men jag förstår att dom måste hem.
sen så åkte jag , hanna, bea och monica till stan och kollade på balens
snygga och vackra människor.
jag knäppte en massa kort, som är på uppgång nu på facebook. ;>
men alla som jag tod på får tagga sig själva.
jag fattar inte hur man gör det.

och idag så har beagumman vart här och vi har sett twilight. <3
den är underbar, dock är det sjätte gången som jag ser den nu
sen i onsdags.
haha, men det är så det kan vara ibland.
och det gör inget, det får man..

sen åkte vi hem till bea och monica och käkade godmaten nummer ett.
potatisgratäng och kärlknöl. ;>
mumms! det var fett jävla gott och jag håller på att dö i magen.
jag är så himla mätt.

nu står en tvättmaskin och kör, sen så läddar jag upp bilder.
efter det ska jag nog åka en sväng till gnarp.
jag måste handla lite och ica där har ju öppet till klockan åtta.
sen kanske man ska åka och hälsa på någon bekant. :)
eller hem och städa.
haha!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kom hiiiiiiiiiiiiit!

2009-06-14 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0